четвъртък, 22 август 2013 г.

Предимствата на Интернет рекламата



Предимствата на Интернет рекламата

Интернет рекламата успя да измина дълъг път от  1 – те си стъпки, направени от рекламните банери, създадени в края на 1994 година. Интернет, почти непознат само  преди повече от 10 години, сега се е  превърнал в неразделна част от живота на всички нас. Знаете, че реклама е всяка платена форма на популяризиране на конкретна  организация, услуга, продукт, или идея от даден  поръчител. Първоначално рекламирането е било  утвърдено в печатните медии, във  вестниците и списанията и ак след това в радиотои  телевизионните среди. Но с развиването на технологиите в  последните години, фокусът в рекламирането започна да се обръща  от тези традиционни медии към вече развилият се Интернет, превърнал се  в изцяло нова среда, чрез която всеки един рекламодател, спокойно може да  започне  да достига до своите потенциални клиенти дали чрез оптимизацияза Гугъл или друг метод. Няма спор , че една от най-ефективните on-line реклами е именно тази в най-популярната световна Интернет търсачка , която всеки знае и е използвал за нещо  Google.В този момент, се печелят дивиденти най- добре от  рекламодателите , поради масовото използване на тази търсачка от огромен брой потребители. Рекламата се нарича най- точно AdWords реклама като при нея рекламодателят създава своето рекламно съобщение, след което избира и  определени ключови думи, които са съответстващи на сферата, в която оперира самата  организацията. Ако някой потребител направи търсене, в което фигурират точно тези ключови думи, то съобщението на рекламодателя, както и с избраният  линк към неговия уеб сайт се появява отделено от всички останали резултати в специално каре.
Може да се използва анимирана реклама със звук, която е изключително атрактивна и оригинална, но и по скъпа. Обикновено тя заема почти цялата уеб страница или се движи из нея, и ням как да не се забелязва   от всеки един потребител, който отвори уеб страницата, на която е разположена самата  реклама.Трябва да знаете, че Интернет рекламата съчетава в себе си много лесно управление, голяма резултатност, с изключително добри възможности за таргетиране на рекламните съобщения, много бързо увеличаваща се аудитория и разбира се възможността за точно измерване на резултатите, което при другите видове реклама е доста по- трудно начинание. Това е  рекламата , която комбинира предимствата на телевизионната и печатната реклама .Тези  on-line реклами предоставят на потребителите  по-големи възможности за запознаване със самият  продукт или услуга, която предлагате по бързо и лесно с по големи подробности. Важно е да се отбележи, че тук рекламодателят е наясно какво точно получава срещу своите дадени пари.

Няма коментари:

Публикуване на коментар