Предимствата на Интернет рекламата
Интернет рекламата
успя да измина дълъг път от 1 – те си
стъпки, направени от рекламните банери, създадени в края на 1994 година.
Интернет, почти непознат само преди повече
от 10 години, сега се е превърнал в
неразделна част от живота на всички нас. Знаете, че реклама е всяка платена
форма на популяризиране на конкретна организация, услуга, продукт, или идея от даден
поръчител. Първоначално рекламирането е било
утвърдено в печатните медии, във вестниците и списанията и ак след това в радиотои
телевизионните среди. Но с развиването на
технологиите в последните години, фокусът
в рекламирането започна да се обръща от
тези традиционни медии към вече развилият се Интернет, превърнал се в изцяло нова среда, чрез която всеки един рекламодател,
спокойно може да започне да достига до своите потенциални клиенти дали чрез
оптимизацияза Гугъл или друг метод. Няма спор , че
една от най-ефективните on-line реклами е именно тази в най-популярната
световна Интернет търсачка , която всеки знае и е използвал за нещо Google.В този момент, се печелят дивиденти най-
добре от рекламодателите , поради
масовото използване на тази търсачка от огромен брой потребители. Рекламата се
нарича най- точно AdWords реклама като при нея рекламодателят създава
своето рекламно съобщение, след което избира и определени ключови думи, които са съответстващи
на сферата, в която оперира самата организацията. Ако някой потребител направи
търсене, в което фигурират точно тези ключови думи, то съобщението на
рекламодателя, както и с избраният линк
към неговия уеб сайт се появява отделено от всички останали резултати в
специално каре.
Може да се използва анимирана реклама със звук, която
е изключително атрактивна и оригинална, но и по скъпа. Обикновено тя заема
почти цялата уеб страница или се движи из нея, и ням как да не се забелязва от
всеки един потребител, който отвори уеб страницата, на която е разположена самата
реклама.Трябва да знаете, че Интернет
рекламата съчетава в себе си много лесно управление, голяма резултатност, с изключително
добри възможности за таргетиране на рекламните съобщения, много бързо
увеличаваща се аудитория и разбира се възможността за точно измерване на
резултатите, което при другите видове реклама е доста по- трудно начинание. Това
е рекламата , която комбинира
предимствата на телевизионната и печатната реклама .Тези on-line реклами предоставят на потребителите по-големи възможности за запознаване със самият
продукт или услуга, която предлагате по бързо
и лесно с по големи подробности. Важно е да се отбележи, че тук рекламодателят
е наясно какво точно получава срещу своите дадени пари.
Няма коментари:
Публикуване на коментар